3 Şubat 2014 Pazartesi

MERHABALAR !



Ben Bulut Duman

Bir kediyim ...... gerçekten.......
güzel gözlü , yakışıklı , olgun bir kediyim ........
İnanmıyorsanız fotoğrafa bakın , o benim....... arşivim çok geniş, daha ne resimler var bende....
Hele kız kardeşlerimin pozları ........kızlar zaten dillere destan , aramızda şişko bir kız kardeş var ki sormayın .
Ah ! gene başım derde girecek , çenemi tutamıyorum işte ... şimdi lâfı dağıttım ama kızlar konusunu size gizlice anlatacağım.

Gerçekten kedi isen bunları nasıl yazıyorsun ? sorularınızı duyuyorum....
Cevabım çok basit.Her canlı isterse her şeyi yapabilir,ister kedi olsun ister köpek ister insan kılığında ister at..
Her şeyin başı kendini tanımak,evreni anlamak,istemek ve çalışmak.

Ben bir kedi olarak bunları başardım,kendimi aştım...bu yüzden kendime "BEN BİR ERMİŞ KEDİYİM" demek cüretini gösteriyorum....(elbette yol uzun, yolculuk devam ediyor...)
Ben sadece bir kedi olarak değişebiliyor isem....sizler....insanlar....çok şeyler başarıyorsunuz, başaracaksınız....Ben deneyimlerimi,öğrendiklerimi sizlere tüm kalbimle , sevgimle ve büyük bir coşkuyla aktarmak istiyorum.....
Böylece anneciğimin üzerimdeki emeklerine de teşekkür edebilirim diye düşünüyorum.

(bu tip cümlelere devam eder isem ağlamaya başlayabilirim, oğlum bulut duman kendine gel , sen delikanlı adamsın ..)

Her ne ise , biz konuya dönelim ;
Bebeklik dönemi benim için biraz zor geçti , yaramazdım , inatçıydım , yaşadığım her şeye tepki verirdim , isyankârdım.....Beni dünyaya getiren biolojik annem beni terk etmişti (onu hatırlamıyorum bile) öfke doluydum...Sonra şanslı olduğum tarafları görmeye başladım,beni sahiplenen bir "insan" annem vardı,beni temizliyor , karnımı doyuruyor ve seviyordu..Ama ben evdeki hayatıma da öfkeliydim ...o zamanlar sokaklarda aç-susuz , soğukta olan kedilerin benim hayatıma özenebileceklerini hiç düşünemiyordum ve sadece isyan ediyordum , yani şükür nedir hiç haberim yoktu...
Zavallı insan anneciğim bir yandan halime üzülüyor diğer yandan da bana sabırla sonsuz sevgisini vermeye devam ediyordu..Günler ve geceler boyu benimle konuştu.(bu bölüm uzun hikâye , hepsini anlatacağım)

Ve...... bir gün sanki ruhumda bir kilit açıldı ve ben sonsuz güzelliklerle dolu bir dünyaya adım attım.........

İşte ; hikâyem , bu güzellikler dünyasına yaptığım yolculuk , sırrı ise kilidi açan anahtar .....

Merak ettiniz değil mi ?

Elbette hepsini zamanı geldikçe söyleyeceğim ama size bir ipucu....

Bu anahtar hepimizin içinde gizli.....
Var mı anahtarı tahmin edenler ?

Görüşmek üzere
Sevgilerimle

1 yorum: